Alla inlägg under mars 2013

Av Jessica - 12 mars 2013 09:21

Nu är det länge sen igen, som vanligt :)

Men nu är de iaf så här:
Livet är väldigt bra, har en underbar sambo och en underbar bonus son, en hund och en katt, vi har även köpt ett litet mysigt hus som vi har fixat i ordning(har hallen och badrummet kvar dock, men Rom byggdes inte på en dag ;) ) OCH ett vikariat på världens bästa ställe som jag verkar få förlängt ända tills i höst :D
Så de det med träning går inte så bra, men är ute och går med Dora varje dag och har även tänkt att börja lite smått med vikter här hemma även om det bara blir några korta pass, men det är det jag känner för just nu så så får det bli :)

Av Jessica - 12 mars 2013 09:21

Nu är det länge sen igen, som vanligt :)

Men nu är de iaf så här:
Livet är väldigt bra, har en underbar sambo och en underbar bonus son, en hund och en katt, vi har även köpt ett litet mysigt hus som vi har fixat i ordning(har hallen och badrummet kvar dock, men Rom byggdes inte på en dag ;) ) OCH ett vikariat på världens bästa ställe som jag verkar få förlängt ända tills i höst :D
Så de det med träning går inte så bra, men är ute och går med Dora varje dag och har även tänkt att börja lite smått med vikter här hemma även om det bara blir några korta pass, men det är det jag känner för just nu så så får det bli :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards